Item#27: Impresii foliare/ vegetal fossil impressions

Mai jos sunt prezentate cateva esantioane reprezentand fosilele vegetale. Primele trei sunt impresiuni foliare, formate atunci cand un element vegetal a fost prins in sediment, conservandu-se urma acestuia. Prima impresiune foliara este a unei plante cu flori (angiospermae). In al doilea exponat se poate deslusi o structura asemanatoare celei de feriga (pteridophyta). Ultimul esantion prezinta o planta fosilizata. Din pacate nu am varstele, formatiunile sau genurile determinate.

Below you can see three plant impressions (first a leaf of a plant with flowers, then a fern). The last image is of a fossil plant.

The photos can be used if source is acknowledged.

6 thoughts on “Item#27: Impresii foliare/ vegetal fossil impressions

  1. raspuns: sper ca nu te voi dezamagi, dar sunt ale mele personal.🙂 toate item-urile din muzeul virtual sunt din colectia mea. hence the name, my web museum.😀

    unele le-am colectat personal in aplicatii, altele le-am descoperit de unul singur. am mai primit si de la altii, care imi stiau pasiunea de a le colecta.

  2. :)uaaaaau. pentru mine, impresionant!! felicitari!!

    ps. pot sa ma dau si io mare cu steaua de mare care arata fix ca si a ta numai ca’i albastra?:)))))nu bag mana`n foc ca’i veritabila!:))

Leave a Reply

