Cu cine votez!

Niculita Moldoveanu, artist si crestin desavarsit, a fost inchis pentru credinta sa in perioada comunista. Dupa ce a fost eliberat a dorit sa-si exprime optiunea electorala (de parca ar fi existat asa ceva in perioada ceausista) insa a fost intors de la vot pentru ca i s-a luat acest drept de catre jegosii comunisti. S-a intors acasa si a compus acest cantec care exprima foarte bine pe cine am ales eu.😀

1 Isuse, dintre toţi Te-aleg mereu,

În orice zi, în orice clipă,

Căci Tu eşti viaţa sufletului meu

Şi harul care mă ridică.


Refren:

Te-aleg mereu, Te-aleg mereu,

Isus, Mântuitorul meu

Te-aleg mereu, Te-aleg mereu.


2 Isue-aleg deplin cărarea Ta

Din miile de căi din lume

Şi vreau să merg pe ea, cât m-ar costa

Dă-mi Duhul Tău să mă îndrume.

3 Isuse-aleg Cuvântul Tău cel sfânt

Căci numai el e adevărul,

Ce-mi dă lumină lină pe pământ

Şi-avânt să pot ajunge cerul.

4 Isuse-aleg iubirea Ta de jar

Din tot ce-n lume mă îmbie,

Ca să-mi aprindă-al inimii altar

Să ard-acum şi-n veşnicie.

5 Isuse, din orice Te-aleg mereu,

Zi după zi Te ştiu mai bine

Căci Tu eşti dragul sufletului meu

Alt bun nu-mi vreau decât pe Tine.


Crescut în Biserica ortodoxă, format în iuresul mişcării “Oastea Domnului“, pentru care a devenit un mare reprezentant, încheind mai apoi din fermă convingere legamantul cu Domnul prin botezul în apă, şi prieten al oricărui creştin, Nicolae Moldoveanu şi-a deschis casa ca o biserică pentru prietenii din toate confesiunile creştine. (aceasta scurta biografie a fost preluata de pe nicolaemoldoveanu.blogspot.com)

Photo: fresca din interiorul bazilicii din Eger, HU

3 thoughts on “Cu cine votez!

  1. Pingback: TATOV « office of strategic contemplation

Leave a Reply

