Renunta la becurile clasice

Un raport al Uniunii Europene a recomandat interzicerea folosirii becurilor conventionale (cele cu filament incandescent inventate de catre Thomas Edison in 1879) incepand cu 2012. Folosirea becurilor economice ar scadea consumul energetic cu 12 miliarde de euro pe an. Alternativa pentru consumatori o constituie becurile fluorescente sau cele cu halogen, economiile fiind de 25-75% din consumul energetic. Raportul mai spune ca astfel se vor reduce si emisiile de carbon.

Becurile economice nu trebuie aruncate, ele putand fi reciclate. Am incercat sa aflu unde as putea duce aceste desuri recuperabile si in cele din urma am reusit. Cei de la recolamp m-au intrebat in ce calitate intreb: persoana fizica sau juridica. =)) Pana la urma mi-a spus ca se pot duce la colturile verzi, amenajate in magazinele praktiker, real si baumax (no, iara fac reclama gratis) 😛 Am intrebat si la gremlin dar nu mi s-a raspuns…

3 thoughts on “Renunta la becurile clasice

Leave a Reply

