Book page finally done

See it here.

La inceputul anului 2008 mi-am propus sa citesc o carte pe saptamana. Un proiect prea ambitios avand in vedere lista de mai jos. ) Totusi sunt multumit de cat s-a facut. Au fost cateva luni in care nu  am citit aproape deloc: mai, iunie, decembrie. Am redus drastic orele de auditie muzicala (auditiei muzicala=asculti un album cap-coada fara sa faci nimic altceva intre timp). Am tinut foarte mult sa fac o evaluare la ceea ce am citit… se trage de la rating music albums. Dupa ce am stabilit metodologia de notare si simbolistica, la care de asemenea am tinut foarte mult, am realizat ca n-am cum sa transpun stelutele in pagina de wordpress… asa ca am recurs la un print screen =)) ca sa pot mentine sistemu de evaluare. Nu am revizuit ratingurile, cred ca-s ok, poate Recursul era undeva la 3,5 stele dar n-am vrut sa pun cu jumatati. Cele  de la 3 (trei) stele in sus le recomand  pentru a fi citite. Iar cele cu ESSENTIAL le recomand cu insistenta. D Pe langa astea, am mai citit si Biblia: Vechiul Testament – nu in intregime – si Noul Testament de doua ori.

Leave a Reply

