Item#39: Pecten and Balanus

pecten

Pecten este o specie de bivalve de apa sarata. Pecten is a species of saltwater scalops.

Balanus este o specie de crustacee care traiesc ca specii parazite pe diferite cochilii de moluste sau organisme acvatice. Ele secreta o cochilie in care se adapostesc de pradatori. Raspandire: globala. Balanus is a species of crustaceans that live in a secreted shell on diffrent sea organisms. They are common worldwide.

pecten_ventral balanus

The photos can be used provided the source is acknowledged.

4 thoughts on “Item#39: Pecten and Balanus

  1. 😀 o jumatate de pecten am primit si eu. ;))
    foarte faină-i secţiunea asta de blog. felicitări!
    am adunat şi eu de-a lungul anilor multe chestii, doar că nu ştiu cum se numesc şi-şi au casa într-un bol mare de sticlă şi în cutiuţele de pe birou (că nu am vitrină).
    ai fost vreodată la muzeul de geologie din bucureşti? bănuiesc că ar fi o desfătare şi pentru tine să vezi fosile cu diametrul de 80 cm.

Leave a Reply

