Jaf armat la Banca Transilvania in Cluj

Ca prin urechile acului!

Am ratat probabil cu cateva minute un jaf armat ce a avut azi loc in jurul orei 16:30 la sucursala din Manastur, CLUJ-NAPOCA, a Bancii Transilvania. Am intrat sa-mi verific tranzactia cu InsideOut si am luat un extras de cont. Ora de pe extras –  16:10:43. Am stat cateva minute pentru a primi explicatii suplimentare si apoi am iesit indreptandu-ma in spatele blocului. Exact aceeasi directie pe care zice-se ar fi luat-o jefuitorii. Am vazut multe filme cu atacarea unor banci si mi se parea funny dar recunosc ca nu as fi vrut sa fiu in banca in momentul in care au intrat indivizii.

Mama mea a ramas afara si imi povesteste acum ca a vazut un barbat de apoximativ 50 de ani care statea si “observa” zona. Eu nu l-am remarcat. Era robust, cu fata rotunda, imbracat cu o haina neagra descheiata si purta o caciula neagra. Dar poate ca doar astepta pe cineva. Mama povesteste retrospectiv, sub imperiul emotiei.

Robustul e absolvit de orice vina. Tocmai a plecat un inspector de  politie de la mine si a spus ca nu putea fi el deoarece spargatorii sunt tineri.

In tarile europene e “criza”. Infractorii romanii se intorc “acasa”. [Desigur, marea majoritate a romanilor de peste hotare sunt oameni cinstiti – nu la ei ma refer]. Oamenii de nimic din Asia sau tarile arabe [altii decat cei de treaba] se aduna si la noi. Prognozez ca rata infractionalitatii va creste mult in acest an dificil – spargerea apartamentelor, a masinilor si jafurile armate devin din ce in ce mai dese.

Acesta nu e un post alarmist sau avid de senzational. Doar vrea sa ridice nivelul de constientizare asupra situatiei din ce in ce mai nesigure in care traim.

UPDATE: am vrut sa ma duc la concertul Filarmonicii Cluj, cu Andrei Gocan  solist (vioara), insa circulatia era complet blocata. Strada este inchisa. Asa ca in loc de un clip cu muzica simfonica va ofer niste poze. Imi place strada complet pustie. La ore similare din alte zile ar fi fost plin de masini. La intoarcere am avut un deja-vu.

polis

9 thoughts on “Jaf armat la Banca Transilvania in Cluj

  1. Pingback: Inghesuiala mare « office of strategic contemplation

Leave a Reply

