Humanitas, înapoi la Cluj

Era şi timpul! Librăria Humanitas va redeschide la Cluj ceea ce îşi propune să fie nu o librărie ci “o casă mic-burgheză, cu fotolii în living, cu măsuţe, ceşti aburinde de ceai, rafturi care să tapeteze la propriu pereţii, o atmosferă caldă”. Deschiderea va avea loc pe 13 martie, de la ora 18:00 – str. Universităţii nr. 4. Va fi doar o deschidere provizorie, amenajările ulterioare urmând a fi terminate până în vară.
Sursa: Interviu Cristian Hainic (NapocaNews) cu Laura Sauchea (Humanitas)


10 thoughts on “Humanitas, înapoi la Cluj

  1. 🙂 am trecut azi pe acolo si mi-a placut mult ce-am vazut. 😀 usi de sticla incadrate de piatra frumos lucrata, si rafturi, oameni agitati pusi pe lucru.
    abia astept sa se deschida. au o serie de eliade care arata foarte bine, si liiceni ieftini. ;))

  2. 🙂 imi place de ei! nu sunt superstitiosi deloc [vineri,13]! te rog frumos, daca mergi, sa faci poze si sa ne arati. merci!:)

  3. e asa frumoos! imi place mult de tot cum au pictat peretii (e adevarat, ar fi dragut sa gaseasca un alt tip de mobilier). dintre toate librariile din cluj, mi se pare cea mai fermecatoare, cu gust, asa, si cu poveste.
    pacat ca nu-mi permite mie buzunarul sa ma bucur si acasa de ce au ei acolo. oricum, o carte tot mi-am luat, ca prea era apetisanta. 😀

Leave a Reply

