Un Pamânt întâmplător

New Scientist anunţă un experiment psihologic care sugerează că nu doar religia ar influenţa oamenii să accepte creaţia sau proiectul inteligent ci şi “simplu fapt al credinţei într-un scop“, după cum a spus Deborah Kelemen de la Universitatea din Boston.

Subiecţii au avut tendinţa să susţină “afirmaţii false” care implicau că Pământul a fost proiectat şi susţinut pentru viaţă sau că Pământul a fost făcut pentru viaţă. Astfel de afirmaţii sunt numite “false teleologii”. S-a observat însă că şi necredincioşii făceau aceleaşi “erori” ca şi cei credincioşi.

Aşadar este corect să afirmi că nu există scop şi intenţionalitate în ceea ce priveşte planeta Pământ?

2 thoughts on “Un Pamânt întâmplător

  1. azi in timp ce faceam baie am avut niste revelatii (am gasit o explicatie logica si de ce foarte multe idei ne vin la dus sau pe wc :D) cum ca noi, sufletele noastre sau constiinta noastra superioara si-a ales perfect momentul in care s-a incarnat pe pamant si totul are un scop predefinit.

    spre exemplu, o harta astrologica (DACA toate datele planetelor ar fi corecte) poate da enorm de multe informatii… la fel am descoperit si cum poti sa distrugi un om cunoscandu-i harta natala, ceea ce ma ambitioneaza sa lupt si mai mult pentru libertatea spirituala a fiecaruia.

    si… Pamantul… e doar o chestie temporara. Exista mult mai mult de atat si nu vom inceta niciodata sa existam. so, meet me in the next life😛

  2. you certainly mean the next blog (your next blog)🙂

    sunt deacord ca nu vom inceta niciodata sa existam. dar cum ar putea fi o alta viata? si o alta … si o alta? Eu cred ca exista doar una, vesnica.

    daca ar putea constiinta noastra sa se incarneze intr-un anume moment, necesar ar fi ca sa se poata si “descarna” si elibera de pamant cand ar vrea. ceea ce nu se intampla. nu stiu daca am priceput bine ideea ta, pt ca eu nu am studiat harti astrologice, nici nu stiu cum sunt. totusi exista unele cazuri despre care am citit, de ex ca dintre doi gemei unul a ajuns foarte bogat iar altul foarte sarac.

Leave a Reply

