Seasick

Aici înţeleg ce e gloria: dreptul de a iubi fără măsură. Nu cunosc în lumea aceasta decât o iubire. Când îmbrăţişezi un trup de femeie strângi la piept şi acea bucurie ciudată care coboară din cer către mare. Aici totul mă lasă intact, nu renunţ la nimic din mine însumi, nu pun nicio mască: mi-e de-ajuns să învăţ cu răbdare dificila ştiinţă de a trăi. Simţeam şi eu: îmi jucasem bine rolul. Îmi făcusem meseria de om. Regăsim aici singurătatea dar de data asta în satisfacţie.

One thought on “Seasick

  1. Pingback: Seasick - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

