Just in!

La sfârşitul anului trecut am primit comanda de carte făcută la Bookdepository.com şi doresc să vă recomand acest site pentru comenzi de carte străină.

Am cumpărat Signature in the cell: DNA and the evidence for Intelligence Design de Stephen Meyer la pretul de ~ 8 Euro (adica 35 lei cu transport inclus).

Faţă de acest preţ, la distribuirorii de carte străină din RO volumul se poate achiziţiona la 83 lei + transport pe Okian.ro si la 97 lei (curier inclus) pe Book express.

Pe Amazon UK e 11 lire fără transport iar pe Amazon USA cartea costă 12 dolari fără transport.

Singura menţiune: chiar dacă mesajul standard spune că pachetul va fi trimis în 3 zile cu Royal air mail, uneori durează între 2-4 săptămâni până primiţi coletul. (Le-am scris în acest sens şi un email pentru a include aceste informaţii şi a mă scuti pe viitor de plimbări inutile la poştă.) În plus, dacă cumpăraţi mai multe volume, acestea vin in colete separate.

Aşa că ultimele noutăţi în limba engleză le puteţi procura cel mai convenabil de aici.

8 thoughts on “Just in!

  1. Pingback: BookDepository.com – un sait pentru achiziţionarea de cărţi noi şi ieftine « Clujul Evanghelic

  2. Am postat mesajul de mai jos întâi la Vasile pe blog, când am văzut că de pe acest blog vine semnalarea. Aşa că pun comentariul şi aici. 😉

    De 3 săptămâni mi-am comandat clasicul lui Mortimer Adler “How to read a book” (8EUR). Exact de pe bookdepository.co.uk. Au preţuri bune, deşi nu prea inţeleg cum reuşesc cu “free delivery”. Dacă vrei să ţi-o iei din State, chiar şi de pe cele mai bune site-uri (betterworldbooks.com, de pildă), tot ieşi considerabil mai scump.

    Downsides: really poor customer care. Am încercat să intru în legătura cu ei privind comanda (au fost ceva probleme), dar nimeni nu mi-a raspuns, ever.
    Mi-a rams doar sa aştept să ajunga cartea. Şi până la urmă a ajuns.

    Oricum, ca regula generală, poate sunt şi alţii interesaţi, când caut o carte, întâi abordez câteva site-uri de comparare a preţurilor. Chances are, bookdepository.co.uk will have some of the best prices.

    Cheers!

  3. multumesc pt. comentariu.

    nu stiu cum anume reusesc ei cu transportul gratuit. as zice ca trimitand colet simplu – o singura carte – ies pe la 1-2 euro/ transport iar cartea o trimit de la partenerii care au cel mai mic pret la momentul comenzii sau imediat ulterior. eu de exemplu am pimit cartea de mai sus din Franta. (Acelasi sistem il au si pe amazon uk: cea mai recenta comanda de cd-uri: unul mi-a venit din franta si unul din germania). deci ar putea fi o explicatie si ar argumenta si timpul mare necesar comenzii.

    mie mi-au raspuns destul de repede la mesaj, chiar doua persoane s-au ocupat. probabil nu v-au raspuns din cauza nr. mare de comenzi/ cazuri.

    numai bine.

  4. Pingback: Mi-au venit cărțile de pe Bookdepository

  5. Pingback: Mi-au venit cărțile de pe BookDepository

Leave a Reply

