Concert anulat

De săptămâna trecută de când am luat biletul pentru concertul Bartok-Enescu am avute emoţii văzând numărul redus de bilete vândute: vreo 20 (?). Azi m-a incomodat o premoniţie legată de o eventuală anulare a concertului. Şi mă întreb dacă lipsa de interes a publicului poate fi motivul pentru această dezamăgire. Şi cât de rar se cântă Bartok la Cluj.

Dacă s-a anulat… corect?

Playlistul trebuia să fie:

Bela Bartok – Sonata pentru vioara si pian, op. posth
George Enescu – Sonata nr. 2 pentru pian si vioara in fa minor, op.6
Bela Bartok – Cantece populare maghiare (ar. de Joseph Szigeti)
George Enescu – Sonata nr. 3 pentru pian si vioara in la minor, op. 25 – “In caracter popular romanesc”

4 thoughts on “Concert anulat

  1. Îți spun eu motivul. Știau organizatorii că nici o prietenă de-a mea nu a putut fi convinsă să meargă și au zis că îl anulează de data asta. Poate până când se va face iar, o să am și eu bilet și prietenă dispusă să asculte o acest gen de muzică !😀😛

    ps. lăsând gluma la o parte, îmi pare rău !🙂

Leave a Reply

