Eu si Confucius

Personajele: Conficius, Domnişoara şi Eu.

Acţiunea se petrece la data de 15 octombrie 2011 în scuarul Unirii din Cluj-Napoca.

Scena I

Actul I

O domnişoară frumos îmbrăcată îndeamnă trecătorii să extragă dintr-o urnă bileţele cu mesajele lui Confucius către aceştia.

Domnişoara: Luaţi un bilet ca să vedeţi ce are să vă spună Confucius.

Eu: De unde mă cunoaşte Confucius ca să aibă ceva să-mi spună?

Domnişoara: Confucius cunoaşte pe toată lumea.

Eu: Confucius nu mă cunoaşte. Eu însă am citit despre el. Aşa că eu aş putea să spun ceva despre el.

Domnişoara: El e pretudindeni.

Eu: De unde ştiţi?

Domnişoara: …

Cortina

(c) All rights reserved

Leave a Reply

