Annart Gallery

Mai devreme vara aceasta am avut ocazia să vizitez o galerie destul de tânără de care am citit doar pe internet. Recunosc că interesul mi-a fost stârnit de faptul că am auzit că aici expun Ştefan Câlţia, Mircea Roman şi Sorin Ilfoveanu. Expoziţia prezentată la momentul acela era Păsări de Adrian Ilfoveanu de la care puteţi vedea mai jos câteva imagini. Sculpturile în bronz mi s-au părut extraordinare, ţi se făcea pielea de găină doar privindu-le. Am mai văzut şi câteva din Sânzienele lui Vladimir Şetran precum şi o lucrare Câlţia din 2012 (!).

M-a impresionat şi personalul de aici, foarte amabil şi deschis indiferent dacă eşti un simplu privitor sau un iubitor de artă devenit client. Mai multe despre AnnArt şi noutăţi găsiţi pe pagina lor sau pe Facebook.

 

 

 

Mircea Roman/ Sorin Ilfoveanu

 

Photos by LiftingShadows, 2012.

Leave a Reply

