Adrian Alui Gheorghe la Piano Cazola

2 thoughts on “Adrian Alui Gheorghe la Piano Cazola

  1. L+am ascultat pe Adrian AluiGheorghe la Ateneul Roman, intr+un recital anul trecut. Au mai fost si altii, dar el a fost intre cei maibuni. Apoi i+am citit o carte de proza Batranul si Marta si o carte de poezii, Paznicul ploii, parca. Mi s-a parut intre ce avem mai bun la ora actuala din generatiile noi. Ar trebui facut mai mult pentru cunoasterea acestor oameni talentati. Pacat ca traieste in provincie

    • multumesc pentru comentaiul pertinent. cred ca vine foarte bine in acompanierea imaginilor de mai sus. rar mi se intampla sa imi regasesc pozitia intr-un text asa de succint. volumele mentionate mi se par intr-adevar demne de promovat. iar in chestiunea provinciei, asa este. cine stie, poate cu ICR-urile regionale sa se schimbe ceva…

Leave a Reply

