Cluj

azi dimineață a tras o ploaie soră cu moartea

ce zi v-ați găsit pentru nuntă mi-am zis

măcar pe săptămâna următoare să nu plouă

dar pe la amiază s-a limpezit

am ieșit să mă plimb pe străzile orașului meu

am intrat într-o librărie, am citit o carte

de câte momente de ratare e nevoie Doamne

ca să ți se pună definitiv 

neagră lespede pe suflet?

am continuat pe lângă gheorghe dima, m-am uitat să văd ce este la puck

ar trebui să văd și eu apolodor mi-am zis că se încheie stagiunea

cobor pe universității e o atmosferă apăsătoare

viața pare de căcat – deși nu e. nimic nu are sens

las studentele de la drept să treacă de mine – aș vrea să le privesc

dar ma uit în sus și număr cupele de pe casa tribunei

sunt opt, ce-or fi punând în ele?

simt că amețesc, simt că viața e fără rost

dar poate că de vină e presiunea atmosferică ce îmi face capul să vâjâie

da, e un fenomen nemaiîntâlnit: sunt două pături de nori la înălțimi diferite

care se îndreaptă în direcții diferite – unii de la nord la sud iar cei de deasupra de la sud-vest la nord-est

un tinerel trece strada vorbind la telefon

viața e frumoasă, băi, ce p*** mea, zice

studentele mi-au plecat nu-mi rămâne decât să trec strada

mă îndrept pe napoca și cotesc pe ion rațiu god hates you moarte fascismului

scrie pe ziduri

Leave a Reply

