Ionatan Pirosca – raza pentru ochi senini [fragmente]

poţi crede ce vrei când pui capul pe inima mea
parcă ar ploua cu pantofi pe care i-au descălţat îngerii
care dansează un pic mai acum decât ieri
***
dacă ar fi lumea ca o stropitoare de herghelii
nici atunci clipele nu ar fugi aşa ca speriate
că te-ai ascuns într-o durere şi că n-o să mai vii
la capăt de niciodată şi de departe
***
dacă nu am iubit destul
va veni o mirare
despre suferinţă ca despre un timp
al măsurii de lut pe masa olarului
***
când cerul îţi este atât de înalt
înseamnă că ai aripi
dacă e atât de albastru
îmseamnă că ştii ce să faci cu ele
nu-mi spune
după norii ăia nu e nimic
nimic altceva decât Dumnezeu
***
eşti între mine şi corăbii ca o icoană peste ocean
înlocuind zâmbetul ascuns în inima mea
***
tot cireşe striveam apoi a venit iubirea Ta
şi mă striveau cireşele pe mine
***
visând singur amintiri de-ale mele
***
niciodată nu e prea adâncă îngennuncherea
înspre înalt

Leave a Reply

