DBE3: Dordeduh

DBE 3: Am mers la acest eveniment din dorinţa de a-i vedea pe Dordeduh, Les Discrets şi Alcest. În primul rând m-a surprins organizarea foarte bună – parcă n-ar fi fost România. Cel mai important a fost că s-au ţinut de programul anunţat iniţial, locaţia super, lume bună, preturi neexagerate. Şi ceai RAUCH gratis.😀

Dordeduh au fost fabuloşi. Fiind un festival au cântat mai puţin, însă au ales piese exclusiv de pe primul lor album Dar de duh, ce va să apară. Am fost atât de impresionat încât pur şi simplu nu am filmat niciun minut – dar am făcut câteva poze. După ce au terminat am simţit că trebuie să plec pentru că după aşa ceva nu aş mai fi putut asculta nimic altceva. Poate doar un pas adânc

Rating: 10/10

All photos by (c) LiftingShadows 2011, please do not use without permission.

Leave a Reply

